Heinkel / Trojan Gezocht

  • Jan Snijder

    Hallo,

    ik zoek een Heinkel / Trojan Kabine in komplete en redelijke staat, goed op te knappen dus.

    Deze wil ik dan vervolgens gelijk omruilen tegen 4 oldtimerbromfietsen.

    Het gaat om de volgende bromfietsen;

    - Simplex S 9, 1960, vindt je niet zo gauw een tweede van.

    Brommer is wel roestig maar hard, kompleet, blok zit vast maar heb er 1,5 blok in onderdelen bij. en met kenteken.

    - Berini M 36 sport, 1960, al het nodige nieuw voor aangeschaft, extra blok en mooie beenchermen, met kenteken.

    - Batavus Transport, 1965, heeft regelmatig gelopen nu zal de carburateur even nagelopen moeten worden, vonkt en is los, met kenten en mand

    - Germaan Fiets met Berini “Eitje”, heeft ook gelopen maar ook deze carburateur zal even schoongemaakt moeten worden, veel leuke accesoires toegevoegd en ook met kenteken.

    Dus voor wie een Heinkel / Trojan heeft , of dubbel heeft en de brommerliefde weer gaat jeuken, biedt maar wat leuks aan, brommers zijn niet los te koop dan houdt ik ze zelf wel en ze staan me niet echt in de weg.

    Bij interesse kan ik gerust meerdere foto's mailen.

    Jan

  • bjornlimmen

    ga naar marktplaats.nl toe tik in heinkel daar kan ales vinden wil kopen van heinkel echtwaar

  • bjornlimmen

    of naar www.dwac.eu daar kunnen ze je wel helpen vraag

  • geertwubs

    ik heb heinkel tekoop bel maar anders niet koop echtwaar zie marktplaats.nl 14/10/2011

  • marcel.v.d.v.

    ben sins enkeleweeken in bezit van een heinkel kabine 1957

    zoek een stroom schema van het autotje.

    wie kan mij helpen

    telf. 0031 6 10115434

    mijn dank.

    marcel