BMW Isetta

  • Rositha

    Wie weet er een ongerestaureerde BMW isetta te staan en eventueel voor een schappelijk prijsje te koop? Ben al jaren op zoek naar zo een leuk wagentje

    groetjes Rositha

  • theo

    Hallo, heb een isetta van 1960 staan, hij is gestraald, en gelast ( keihard) volledig orgineel op 2 knipperlichtjes na bovendien ook nog een reserveblok. indien je interesse hebt, dan hoor ik het graag. Oh ja hij heeft een hongaars kentekenRositha schreef:

    >

    > Wie weet er een ongerestaureerde BMW isetta te staan en

    > eventueel voor een schappelijk prijsje te koop? Ben al jaren

    > op zoek naar zo een leuk wagentje

    >

    > groetjes Rositha

  • Rositha

    Hallo, zeker heb ik interresse, heeft u foto´s? Kunt u mij deze dan mailen naar mijn email-adres? marcorositha@hotmail.com . En eventuele vraagprijs?

    mvgr Rositha

  • gerard01

    Hallo,

    Ik heb ook wel interesse in een BMW Isetta. Stuur mij ook de foto's en andere details op gerard_maas5@hotmail.com

    mvg Gerard

  • herman

    hallo,heb een zeer nette goedlopende isetta staan met nl kenteken rechts gestuurd .

  • Vincent

    Hallo, heb je hem nog, wat wil je er voor hebben? eventueel een paar foto's.

    vincentpilon@online.nl

    groet vincent

  • Dave

    heb je de isetta nog te koop? Zoja, mag je me altijd foto's + de prijs opsturen.

    MvG,

    Dave

  • herman

    Dave Schreef:

    ——————————————————-

    > heb je de isetta nog te koop? Zoja, mag je me

    > altijd foto's + de prijs opsturen.

    >

    > MvG,

    > Dave

    dave stuur mij je mail adres maar,dan stuur ik een paar foto,s van de isetta.

    groeten

    herman.

  • peter

    Bestaat in Nederland een Isetta club ? Is dat “droppie” nog goed te onderhouden en zoja waar betrouwbaar ?

  • hans

    ik wil dol graag je iseta kopen

    gr hans